604 77 21 77
 sekretariat@szuchabc.pl
Co robimy

Co robimy, jak działamy i dla kogo jesteśmy?


Początki działalność spółki LS Consulting & Management sp. z o.o. sięgają 1986 roku. Prawie 30 lat doświadczenia to realny kapitał dzięki któremu możemy Państwu zaoferować usługi najwyższej jakości. Szucha Business Center umożliwia wynajęcie powierzchni biurowej w biznesowym i instytucjonalnym sercu Warszawy – w alei J. Ch. Szucha. Tu w otoczeniu kancelarii prawniczych, firm doradczych i oddziałów placówek administracji państwowej możesz rozwijać swój biznes. Skorzystaj z efektu synergii i rozwijaj się wspólnie z naszymi partnerami.

Lokalizacja w samym sercu śródmieścia sprawia, że Szucha Business Center jest doskonałym miejscem dla prowadzenia działalności gospodarczej, ze względu na dogodne połączenia komunikacyjne. Malownicza i zarazem prestiżowa lokalizacja sprawia, że Szucha Business Center staje się siedzibą dla m.in. kancelarii prawnych, fundacji, spółek kapitałowych czy jednoosobowych działalności gospodarczych.

Stworzenie centrum biznesowego stanowiło odpowiedź na znaczący wzrost dynamiki przedsiębiorców w Warszawie. Naszym celem jest umożliwienie Klientom korzystania z profesjonalnej obsługi w centrum Warszawy, w celu ułatwienia nawiązywania kontaktów z odbiorcami. Eleganckie biuro z nowoczesną infrastrukturą sprawia, że Szucha Business Center jest właściwym rozwiązaniem dla małych i średnich firm.

Szucha Business Center oferuje różne powierzchnie biurowe do wynajęcia wraz z kompleksową obsługą sekretariatu. Korzystanie z lokalu połączone jest z możliwością współpracy z innymi podmiotami, również prowadzącym działalność gospodarczą w Szucha Business Center.

Zaproponowane naszym Klientom pakiety stanowią podstawową platformę współpracy z Szucha Business Center. Nasz zespół tworzą dynamiczne, energiczne i zarazem doświadczone osoby specjalizujące się z obsłudze sekretariatu jak i modernizacji i restrukturyzacji już istniejących sekretariatów w firmach.